Saturday, March 31, 2012

dugaan :'(

heyy ! sekian lame tak update belog nie . bukan tak nak update , tapi just hari sabtu ahad jerk buleyh bukak internet . sepanjang minggu nie macam-macam dugaan zeera hadapi . dugaan paling mencabar dugaan antara zeera dengan dia .

first mase hari khamis . zeera sanggup tipu kawan baek zeera sendiri just semata-mata nak keluar nak jumpe & borak dengan dia . kalo zeera keluar lambat , kesian dia tunggu . dengan cuaca panas . tapi bila zeera dah keluar sekolah , pergi kat bustop dia boleh pergi mintak air kat budak perempuan uhh . kalo classmates dia tak pela . tapi ni perempuan tu ! SUMPAH hati kecewaa n hancurr ! sedangkan zeera sendiri ada air . dia bolah cakap dia tak perasan zeera . k fine . zeera faham . sibuk layan membe-membe dia .


second , tadi zeera tergerak nak bukak fb dyy . zeera tengok mecet fb dyy . upenyer dy still kontek ngan perempuan uhh . perempuan yang dikate an membe-membe dyy yang perempuan uhh "adik baru" dyy . k . kalo budak tu just nak kawan dgn dy zeera tak kisah . tapi sekarang nie budak uhh da melebih . zeera tengok gaye budak uhh sent n reply mecet xmacam dy nak kawan . tapi macam budak uhh ade perasaan kat dyy ! budak uhh kat sekolah takot nak tegur dyy coz zeera ade mase uhh ngan dyy . k fine ! pas nie zeera takkan jalan ngan dyy agy even dy BF zeera . zeera nak tengok sejauh mane budak uh buleh takel dyy . hampir 2 tahun zeera pertahankan hubungan zeera dengan dyy . macam-macam dugaan , halangan dan cabaran zeera hadapi . SUMPAH zeera banyak menangis berbanding ketawaa :'(


1 comment:

The Awesome And Cute People