Saturday, February 18, 2012

saket hati seyhh !


k . memang aku sakit hati dengan kau ? nak taw sebab ape ? sebab kau carik pasal dengan pakwe aku ! pakwe aku dengan abang kaw da setel . dah takde pape prob . abang kaw tak kacaw pakwe aku , pakwe aku pun tak kacaw abang kaw . setel dah . tapi yang kaw sibuk - sibuk nak carik pasal n masuk campur pehal pulak ?!

kaw suke sangat masuk campur kenape ? pakwe aku tak de masalah dengan kaw , so kaw sepatutnyer tak de masalah gak ngan pakwe aku ! tapi skang ape yang kaw dah buat ! kaw buat keadaan maki terukk ! lepastu kaw nak cakap pakwe aku 'ABANG GANGSTER' pehall ? die PENGAWAS ! so , die wat keje die as PENGAWAS ! kalaw kaw buat salah , dye patut tahan kaw !

kaw tak sepatutnyer cakap dy macam tu ! bukan dye nak wat sume uh ! tu da tugas dye ! tanggungjawab dy ! sebab tu aku bangge jadik awek dy . sebab dy BERTANGGUNGJAWAB ! PATUH ARAHAN CIKGU ! xmacam kaww ! n skang kaw gtaw at membe-membe kaw sal pakwe aku GANGSTER . n membe-membe kaw sume mintak url fb dye . kaw ingat nie JUAL BELI FACEBOOK ke haa ? weyy ! maruah dye , maruah aku jugakk ! faham ! aku tak suke membe-membe kaw wat mcm uhh ! coz dy xde masalah dengan kaw o membe-membe kaw ! so kaw n membe-membe kaw sepatutnyer xde masalah gak ngan dyee !

membe-membe kaw post URL fb dye at sume wall membe-membe kaw ! kaw pikir bagus sangat ke buat macam tu ? lagi-lagi salah satu membe-membe kaw tu budak kelas aku . naek meluat aku tengok membe kaw uh dalam kelas aku ! macam mane entah cikgu leh campak membe kaw uh kat kelas aku . name kelas aku dah jadik buruk dengan kehadiran membe kaw kat kelas aku ! shitt ! memang aku xsangke sume nie leh jadikk ! 

aku pesan kat kaw-kaw sume , tolong lah tak payah nak carik pasal ngan pakwe aku lagi ! jangan cakap bukan-bukan sal dye lagi ! coz dy xpenah carik pasal ngan kaw-kaw sume ! okeyhh ! dy just jalankan kerja @ tanggungjawab dy as PENGAWAS ! kalau dye tahan kaw-kaw sume pun ade sebab ! bukan suke-suke !

The Awesome And Cute People