Saturday, February 18, 2012

saket hati seyhh !


k . memang aku sakit hati dengan kau ? nak taw sebab ape ? sebab kau carik pasal dengan pakwe aku ! pakwe aku dengan abang kaw da setel . dah takde pape prob . abang kaw tak kacaw pakwe aku , pakwe aku pun tak kacaw abang kaw . setel dah . tapi yang kaw sibuk - sibuk nak carik pasal n masuk campur pehal pulak ?!

kaw suke sangat masuk campur kenape ? pakwe aku tak de masalah dengan kaw , so kaw sepatutnyer tak de masalah gak ngan pakwe aku ! tapi skang ape yang kaw dah buat ! kaw buat keadaan maki terukk ! lepastu kaw nak cakap pakwe aku 'ABANG GANGSTER' pehall ? die PENGAWAS ! so , die wat keje die as PENGAWAS ! kalaw kaw buat salah , dye patut tahan kaw !

kaw tak sepatutnyer cakap dy macam tu ! bukan dye nak wat sume uh ! tu da tugas dye ! tanggungjawab dy ! sebab tu aku bangge jadik awek dy . sebab dy BERTANGGUNGJAWAB ! PATUH ARAHAN CIKGU ! xmacam kaww ! n skang kaw gtaw at membe-membe kaw sal pakwe aku GANGSTER . n membe-membe kaw sume mintak url fb dye . kaw ingat nie JUAL BELI FACEBOOK ke haa ? weyy ! maruah dye , maruah aku jugakk ! faham ! aku tak suke membe-membe kaw wat mcm uhh ! coz dy xde masalah dengan kaw o membe-membe kaw ! so kaw n membe-membe kaw sepatutnyer xde masalah gak ngan dyee !

membe-membe kaw post URL fb dye at sume wall membe-membe kaw ! kaw pikir bagus sangat ke buat macam tu ? lagi-lagi salah satu membe-membe kaw tu budak kelas aku . naek meluat aku tengok membe kaw uh dalam kelas aku ! macam mane entah cikgu leh campak membe kaw uh kat kelas aku . name kelas aku dah jadik buruk dengan kehadiran membe kaw kat kelas aku ! shitt ! memang aku xsangke sume nie leh jadikk ! 

aku pesan kat kaw-kaw sume , tolong lah tak payah nak carik pasal ngan pakwe aku lagi ! jangan cakap bukan-bukan sal dye lagi ! coz dy xpenah carik pasal ngan kaw-kaw sume ! okeyhh ! dy just jalankan kerja @ tanggungjawab dy as PENGAWAS ! kalau dye tahan kaw-kaw sume pun ade sebab ! bukan suke-suke !

Sunday, February 12, 2012

masalah masalah masalah .




heyy ! masalah nie selalu saje ada dalam hidup kite kan ? k . abaikan . zeera sebenarnya rindukan ayah zeera . dah masuk 2 hari die tinggalkan zeera n family zeera . bukan pergi wat selamanyer taww . tapi pergi outstation . kat JB . hurmm ! angah sunyi ayah tak de ! zeera xsuke ayah g outstation(os) ! 

nak taw nape ? coz bila ayah zeera g OS zeera terpakse duduk rumah atokk . coz t adik2 zeera g sekolah senang . dekatt . zeera sekarang xsuke duduk rumah atok . coz sekarang sumenyer da berubah ! sumenyer yang tinggal kat rumah atok sume da wat hal masing-masing ! even duduk 1 bumbung ! zeera kat rumah tu dah macam orang bisuu ! macam orang bodoh ! diam jerkk !

so , bila dah jadik macam tu , sume kerja-kerja kena wat sendiri . cthnyer , dulu basuh baju sekali . sekarang x . sekarang basuh lain-lain . so , sebelum zeera g sekolah , terpakse basuh baju n sidai kain . balek sekolah angkat kain . malam , lipat kain . ergh ! bile masenyer zeera nak study . nex year dah SPM . tension !

dapat akak pun tak leh harap 1 ape ! shitt ! sampai bila zeera nak macam nie ! zeera penadd ! tapi sume xtaw zeera penad . sume wat bodoh jerkk . mama keje . zeera rase nak berhenti sekolah jerkk . nak uruskan adik-adik . 

kdg-kdg , kat sekolah , otak zeera dah xpikir pasal pelajaran dahh . otak zeera jus pikir sal adik-adik . balek sekolah pagi sape amek , g sekolah agama sape hantar , balek sekolah agame sape amikk . tengah-tengah panas terik mcm uh . zeera dah xpikir diri zeera lagi .

kadang zeera nanges sorang-sorang . bila lah sume nie nak berakhir . kalo zeera dah sambung belajar mane-mane , macam mane lah adik-adik zeera . sape nak uruskan dieorang mase ayah g OS . hmm , mungkin ada hikmahnyer kudd .

* ayahh ! nape ayah tinggalkan kite orang ! nape ayah perlu pergi outstation uhh ! kite orang sengsara ayah tak de ! kalo ayah ade , ayah tolong basuh kan baju , tolong jemurkan baju , amik ct n epul sekolah . hmm , bile ayah nak balekk ! mmg kite orang selalu cakap bile ayah ade kecoh , tapi sebenarnyer kite orang suke . coz happening jerkk ! tapi xpelah . angah taw ayah pergi outstation uh pun sebab negara jugakk . *

salam :'(









The Awesome And Cute People