Saturday, December 3, 2011

kami so sweett :)



heyy ! korang apew khabaq ?? tengah buat ape tu ?? zeera hari nie nak tulis post pasal semalam . semalam hari paling sweet bagi zeera dengan DIA . nak taw x sebab ape ??

semalam zeera g banda jenjalan ngan DIA kat tanjung . pas tu ttbe kat tepi sungai tu macam ade kabus-2 . ingatkan jerebu . rupe-2 nyer hujan ! terus turun dengan lebatt !

zeera dengan DIA carik tempat berteduhh . bila dah dapat tunggu lah sampai hujan rede o berhenti . bile da rede , teruskan perjalanan . tak taw nak g mane hujan2 nii . kami redah hujan same2 :)

last-2 nyer terus balekk . dengan baju zeera n DIA basah kuyupp . kesian zeera tengok DIA . tapi sebelum sampai rumah , kite berhenti satu tempat nii . tok wat plann .

dah berhenti , zeera ngan DIA telfon kaka zeera suruh dy hantar kunci rumah taman . coz DIA nak tampal tinted kat meter moto DIA . bile dah sampai rumah taman , zeera pun carik binatang uhh .

bukan binatang sebenar taw . juz bende tinted tuu . hehehe :) mule-2 tak jumpe , tapi zeera tetap nak carik gak sampai jumpee . coz tak nak kecewekan DIA .

akhirnyer jumpe gakk . zeera suruh kaka zeera pasangkan . n zeera sbgai wife DIA , hahaha . perasanTAN . zeera buatkan DIA air tehh panas . hujan-2 ni kan sedap minum air panas .

hehehe :) pas tu dy potongkan kuku zeera ! heheh . best-3 . mase tu rase sweet sangattt . DIA marah zeera sebab bela kuku . sukew-2 . pas maghrib zeera balek rumah pt zin . tapi dy follow .

mase tu zeera rase macam tak nak berpisah jerk ngan DIA . rase nak 24 jam jerk berkepitt . tapi xpelah . zeera tak kesahh . asalkan sepanjang hari tu , zeera heppy :) kbai =='

*gajahh ! semutt sayang gajah sesangatt ! gajah lah teman hidup semut sampai bile-2 ! semut powmis ! tengs coz sudi n sanggup wat pe saje tok semut ! lubumany-2 !

yang menulis sambil ketawe ,

2 comments:

eyraa nadhirah said...

alaaalaa , so sweet :D

budaktechik said...

hahaha .. sweet kew ?? mekasehh :)

The Awesome And Cute People