Wednesday, December 21, 2011

dedo giler seyhh !

hey bloggers ! selamat malam zeera ucapkan :) korang tengah buat ape malam-2 nie ? xtido lagi kew ? zeera tak tidow lagi . coz xleh tidow . hurm ! zeera tak leh tido coz dedoo ! dedo result dah nak keluar dalam beberape jam jerk lagi ! ergh !

takutnyerr~~ takut xdapat ape yang ditargett ! zeera tak nak hampakan perasaan family zeera yang banyak berharap kat zeera . espicially ayan ngan mama . dy org dah banyak berkorban tuk zeera . skang mase nyer tok zeera balas budi n jasa dy org !

korang tolong lah doakan zeera . supaya dapat 8A's ! zeera nak sangat dapat 8A's . zeera nak buktikan pade sume orang yang zeera pun leh berjaye macam dy org-2 gakk . doakan zeera . k . AMIN !! kbai =='

No comments:

The Awesome And Cute People