Thursday, December 29, 2011

ALHAMDULILAH ! Bersyukur sangat-2 !

heyy bloggers ! tengah buat ape ? agak lame gak zeera tak update blog rite ? bukan tak nak update , tapi internet probe . almaklumlah ayah dah balek kl balek , so xde internet nk update . sorry bloggers :)

korang taw kan zeera taun nie PMR ? n dah dapat result . sume sibuk tanyer result zeera berape . hurm ! zeera bukan tak nak gtaw , tapi zeera segan lah nk gtaw . zeera xpandai macam kawan-kawan zeera yang laen :'(

zeera bagi taw , tapi ade syarat . syaratnyer jangan lah ketawe an zeera . zeera sedor zeera xpandai . tapi zeera bersyukur ape yang zeera dapat n alhamdulilah mama ngan ayah n ayah angkat zeera xkecewe ngan azeera .

nak taw result zeera bape ? huhu . segan lah nak gtaw . korang nengok jelaa . tapi ingat , korang jangan ketawe an taw ?

*klik gambar untuk lebih jelas :)

dah puas nengok result zeera yang tewok uhh ?? hehehe . zeera just dapat 6A2B jerkk . tapi xpela . zeera bangge dengan keputusan zeera . setahun zeera berusaha akhirnya ape yang dapat memang berbaloi . xsia2 zeera berusehe . k lahh . nak citer tu jerkk . selamat membace readers ! chaw !

4 comments:

Akmal Khalidah said...

Tahniah laaa :)

azeera azraira said...

ouhh . . tengs :)

Encik Taufan said...

ok lah tu . bgus !

http://www.bulan-enam.blogspot.com

follow here

azeera azraira said...

encik taufan : bagus ke ? xlahh . kurang baguss :( btw , tengss ! okee . will follow backk .

The Awesome And Cute People